– FBK vil for alltid være klubben i mitt hjerte – Fredrikstad

– FBK vil for alltid være klubben i mitt hjerte

Etter fire år i Fredrikstad Ballklubb legger Tea Malmstrøm håndballen på hylla og flytter til Oslo for å bli fulltids student.

Jeg har hatt det helt fantastisk i FBK, både som junior- og seniorspiller. Jentene på laget og alle menneskene rundt har gjort avgjørelsen veldig vanskelig.

Samholdet i Fredrikstad Ballklubb er noe helt unikt og det er det jeg kommer til å savne aller mest. Det er en så utrolig fin gjeng som jeg gjerne skulle vært en del av i enda flere år.

Tea Malmstrøm er Fredrikstadjente tvers igjennom. Hun kommer fra Engelsviken og startet håndball livet sitt i Lervik IF sammen med J99, deretter ble det et sammenslått lag med Gresvik og 22 lokale jenter. Tea har gått tre på på Wang toppidrett med fokus på håndball og var stolt og glad for å bli løftet opp i elitetroppen for 2 år siden.

-Jeg har valgt å flytte til Oslo for å studere og gleder meg masse til en ny hverdag i hovedstaden. Om håndballen er en del av den hverdagen vet jeg ikke enda. Jeg skal bruke månedene frem til august å kjenne på lyst, motivasjon og om det er noe jeg savner.

Uansett så gleder jeg meg til en forhåpentligvis sesongstart på høsten og kamper i Kongstenhallen, men denne gangen som tilskuer.

❤️

Fbk vil for alltid være klubben i mitt hjerte

Fredrikstad Ballklubb ønsker Tea lykke til videre og takker for innsatsen