Bli med – Fredrikstad

Bli med

I dag presenterer vi FBK lotteriet som et inntektsbringende tiltak for klubben i den vanskelige perioden vi befinner oss i.

Fredrikstad Ballklubb skal være den ledende eliteklubben
for kvinnehåndball i Østfold.  Vi ønsker å spille i Eliteserien og være et sted hvor talenter ønsker å spille. Fredrikstad Ballklubb består av et elitelag og et rekruttlag.

BEGEISTRING – VINNERVILJE – UTVIKLING – SAMARBEID
Aldri før har klubbens verdigrunnlag betydd mer. I en tøff tid der klubben er blitt nødt til å permittere både spillere og trenere, håper vi på deres støtte.

Hvor mange lodd klarer vi å selge?
I Fredrikstad Ballklubb er vi nøkterne og realistiske, og vi har en stor forståelse for at kommende sesong blir vanskelig for oss. Derfor trenger vi all den støtte vi kan få. I denne tøffe tiden håper vi på raushet og deres støtte.

Alle dere 1627 herlige trampende, klappende og jublende tilskuere som kom i Kongstenhallen og hjalp oss med å sette ny publikumsrekord i november 2019. BLI MED Å KJØP LODD. Håndballhjertene våre dunker fremdeles, hardt og i takt med alle sponsorer, spillere og verdens beste publikum. Vi håper på samarbeid, som skal gi utfordring og skape vinnervilje – BLI MED.

VIPPS til 110156 – loddet koster 50 kr
Hovedpremie er Gavekort på 1000,- hos Restauranten Hos Martin
2. premie: Signert FBK-drakt
3. premie: FBK-sesong kort 20/21
4. premie: FBK-kopp, med kaffeavtale
5. premie: FBK-skjerf

Vi ønsker deg med for å «spille» denne kampen sammen med oss. Som resten av idrettsverden og landet forøvrig sitter vi stille i båten og venter på at vi i fellesskap skal vinne en annen og langt viktigere kamp som berører hele samfunnet vårt. Hadde det vært mulig – skulle hver og en av dere fått en klem.

♥️Ta vare på hverandre, hold avstand, vis godhet og ta ansvar.

PS: Vi trenger også deres hjelp til å dele innlegget og spre loddsalget til flest mulig.