Vellykket julebord – Fredrikstad

Vellykket julebord

Torsdag 12. desember avsluttet vi halvspilt sesong med Fredrikstadjentene. Den lille FBK familien vokser stadig og på årets julebord var det dekket til 69 festglade mennesker. Spillere, frivillige og styret i godt blandet lag. Herlig ribbe, medisterkake, surkål, krumkake og riskrem ble servert oss av vår samarbeidspartner Bøckman

Leder Monigue Blystad gratulerte elitejentene med en flott 6. plass i Rema1000 -ligaen. Rekruttlaget, FBK2 ligger på 2. plass i 2. divisjon og juniorjentene er ubeseiret i regionserien og i Lerøy.

Henda over hue for en fantastisk sportslig prestasjon.

Eirik Haugdal roser miljøet i FBK, han skryter av de frivillige og synes byen vår en er en fantastisk plass – alt blir selvfølgelig meget godt mottatt av fredrikstadfolket. Stemningen stiger og det smiles, nikkes og applauderes.

Helt til slutt på talelista står lagkaptein Andrea Rønning, som får psykisk støtte av Maja Muri. Spillerne roser klubben og setter fokus på alle de iherdige frivillige som jobber for at jentene skal ha en så god hverdag som mulig.

Kvelden avsluttes med en liten oppmerksomhet til trenere/lagledere og våre viktigste støttespillere de frivillige. Hjertelig takk alle sammen for en helt strålende første del av sesongen.

Første hjemmekamp søndag 5. januar kl. 1800 i Kongstenhallen

GOD JUL – Vi ses i hallen