Vi søker innløpsjenter og gutter til hjemmekampene våre – Fredrikstad

Vi søker innløpsjenter og gutter til hjemmekampene våre

Vi er endelig i gang med å spille på hjemmebane igjen etter en hel rekke av bortekamper og nå er vi på jakt etter jente- og guttelag som har lyst å være med på håndballfest på hjemmekampene våre! Vi søker innløpslag!

Støtten fra de unge i byen og Østfold er utrolig viktig for Fredrikstad Ballklubb

Å være innløpslag under en hjemmekamp til FBK innebærer at man løper inn på banen hånd i hånd med spillene på FBK og vinker til publikum. Det skal også bæres inn faner og flagg på banen som innløpslagene hjelper til med. Etter innløp er det å ta plass på tribunen og se på kamp! Dette opplever vi i Fredrikstad Ballklubb som en positiv opplevelse for både unge og gamle. Det er mye stas å få møte FBK-jentene og ta en prat under tribunen før det er dags å løpe inn!

Hvis dette er av interesse, send en mail til dagligleder@fredrikstadbk.no.

Vi sees i hallen!