For en innsats! – Fredrikstad

For en innsats!

Og denne gangen går ikke takken til spillerne, men til styret og  alle rundt laget og FBK.

I tillegg til våre trofaste frivillige, har FBK et meget hardtarbeidende styret som legger ned uttallige mange timer for klubben!

Det er jo ikke til å stikke under en stol at det bøy på utfordringer da vår hjemmearena i Kongstenhallen ble rammet av store nedbørsmengder og måtte stenge. Ingen hjemmekamper i Kongstenhallen før i november. Ikke bare gjelder det seriekamper, men også Europacup kamp mot Besancon 20.oktober og NM kamp mot Vipers 23.oktober.

Styreleder Monique Blystad. Foto: Hermund Kjerli

Godt at vi har gode kollegaer i Moss og Herulf som stiller Mossehallen til disposisjon. Dette krever en god del arbeid fra ildsjelene i Herulf; Bjørn Kvien og Erik Reier

Men det er ikke bare å flytte kampene til Mossehallen, spille kampene og dra hjem. Det ligger mye arbeid og organisering bak og det er i disse situasjonene vi ser hvor viktig et fungerende styret i klubben er.  For en vanvittig innsats dere alle har lagt ned de siste ukene. Det hadde ikke gått uten dere!

Så dette er en stor takk til styret ved Stian, Hilde, Even, Bjørn, Line, Nina, Rolf, Rune og Magne. En stor takk til Eva og Jenny og de frivillige! Dere er uunværlig for FBK.

TUSEN TAKK!

Monique Blystad