Bli med å lag håndballfest – Fredrikstad

Bli med å lag håndballfest

Det nye laget tar form og vi nærmer oss slutten på oppkjøringsperiode 2. Treningen endrer fokus og går over til mer kamprelatert aktivitet. Fredrikstad jentene har spilt sin første treningskamp og CK har fått svar på at laget befinner seg der det skal være.

I helgen(10-12. august) blir det flere kamper mot andre eliteserie lag – spennende og utfordrende.

Europa-Cup

Det mest spennende denne høsten skjer helgen 15.-16. september – da spiller jentene mot nederlandske Morrenhof Jansen Dalfsen hjemme i Kongstenhallen.

Bli med å lag håndballfest

For første gang i Fredrikstad spilles det kamper i Europa-Cup, på hjemmesiden til EHF er det bilder av fantastiske arenaer med fulle tribuner, bli med å skape elektrisk stemning og fult trøkk i Kongstenhallen. La oss vise Europa at vi folk i Fredrikstad kan lage håndballfest. Vi har lagt ut billetter på TicetCo og det er mulig å kjøpe direkte i hallen 🙂

Forhåndskjøp billetter:

• Kamp 1: Lørdag 15.09.2018 kl 18:00