Kvartfinale i sluttspillet mot Larvik – Fredrikstad

Kvartfinale i sluttspillet mot Larvik

Tross seriens største tap på onsdag 18. april mot Gjerpen gleder FBK seg til sluttspillet. FBKs Anett Andersen mener den neste treningsuka blir helt avgjørende med tanke på sluttspillet.

«– Vi må nullstille. Det hele starter på trening, så vi må ha gode økter frem mot neste uke når alvoret starter, sier hun. Det er første gang klubben har kvalifisert seg til sluttspillplass og vi endte på en sjette plass i eliteserien. Det er fremdeles en suveren prestasjon. CK, Anders og jentene har klart å ta klubben til et historisk sluttspill!

– Sluttspillet er en bonus vi gleder oss veldig til, det hadde ingen ting å gjøre med dagens dårlige prestasjon, fastslår Anett Andersen.

Bli med å skape håndballfest

La oss farge tribunen RØD og HVIT, med høye heia rop og trommer!
Bli med!

Heia Fredrikstad

I Fredrikstad Blad skriver de: «Larvik-jentene valgte Fredrikstad som motstander i kvartfinalene, til tross for at Østfold-laget er ett av tre lag som har slått LHK i serien.

– Det kan hende det biter oss i baken, men vi vil spille mot Fredrikstad, sa Tor Odvar Moen i den direktesendte «valgsendingen»på handballtv.com da han måtte velge mellom Fredrikstad og Gjerpen torsdag kveld.

– Det er noen valg å ta. Du kan tenke rangering. Du kan se litt på form, så det er alltid litt spenning i forhold til valgene. Vi har sett på de forskjellige mulighetene og det var vurderingen av form som ble avgjørende, forklarer Moen.» f-b.no

Kjøp billetter ved å følge denne lenken