Ny juniortrener sesongen 18/19 – Fredrikstad

Ny juniortrener sesongen 18/19

Vi har gleden av å ønske Anders Pollen velkommen som junior trener for sesongen 2018/19.
Anders Pollen kommer til Fredrikstad Ballklubb i mai for å ta over juniorjentene etter Lasse Brevik. Denne sesongen har Anders Pollen  trent Torp J01, før det var han trener på Gresviks A-lag etter å ha vært hjelpetrener under Morten Holmen i HK Halden sesongen 15/16. Han har videre en lang karriere som håndball trener på høyt nivå, klubber som FBK, Sarpsborg Alliansen, Rygge og Bækkelaget har gode resultater med  Anders Pollen ved roret. Vi gleder oss til å benytte oss av Anders Pollen sin kompetanse.

Anders Pollen er en trener som setter spilleren og dens utvikling i fokus.

Det vil være et tett samarbeid mellom Anders Pollen, Christer Karlsson og klubben ved sportsutvalget slik at alle spillere blir ivaretatt. Vi gleder oss til samarbeidet og ser frem imot neste sesong.