GRATISKAMPEN – Fredrikstad

GRATISKAMPEN

Vi i Fredrikstad Ballklubb ønsker å invitere deg til håndballfest i Kongstenhallen

La oss vise at begeistring og vinnervilje bor i Fredrikstad

Det er gratis inngang og våre sponsorer betaler kr 5,- for hver tilskuer som kommer i hallen.– la oss gjenta suksessen med 1564 tilskuere og smekkfull Kongstenhall.

FBK jentene er klare for sluttspillet i eliteserien etter en helt suveren sesong, men det er fremdeles noen kamper igjen. Onsdag 4. april kl. 1800 kommer Vipers på besøk. De ligger og kniver på toppen av tabellen sammen med Larvik.

I mål for Vipers står landslagsmålvakt Katrine Lunde.  Det blir spennende å se FBK jentene utfordre en av verdens beste keepere. Vi skal juble så taket løfter seg når vår egen Ida Marie Wernersen slipper løs skuddkanoen sin.

Dette blir en festdag, FBK får besøk av noen av verdens beste spiller og FBK jentene trenger din støtte.

La oss by på Fredrikstad sjarme, folkefest, jubel og trampeklapp i Kongsten en onsdagskveld.

FLYING HIGH i pausen

I pausen vil jentene i gruppen Flying High (fra Norske Talenter) underholde med nervepirende stunt. Her blir det spenning og stemning.  Flying High er en showgruppe som driver med turn, akrobatikk, cheerleading og stunts.

FBK løven skal døpes

Hva er navnet til vår alles FBK løve?  Vår sterke, blide maskot som bidrar til latter, glede og begeistring.

Klikk her for å stemme på navn
55% har stemt Freddy og 45% har stemt Fredrik

Økonomiske bidrag

Er du et firma som ønsker å være sponsor til gratiskampen, ta kontakt med FBK på telefon 932 52 580 og snakk med Even. Eller send en epost til fbk@fredrikstadbk.no

Folkets spiller

Ingenting er som et skikkelig godt grep om ballen – det vet alle som spiller håndball. Bli med å være en av de som støtter oss til å holde grepet. Grepet om eliteserien, de gode spillerne, økonomien og ballen.

Vi ønsker å gi deg en mulighet til å bidra og bli en støttespiller når vi starter kampanjen «Folkets spiller».  Mer info kommer 🙂

FBKs HåndballCAMP

Fredrikstad Ballklubb arrangerer håndballskole i sommerferien. Mandag 25. juni, tirsdag 26. juni og onsdag 27. juni fra kl 08.00 til 15.00. Klubbens trenere og spillere fra J18 og A-lag deltar som instruktører. Meld deg på her