Forsterkning av styret – Fredrikstad
Styret 2018 Hilde Hansen ikke tilstede

Forsterkning av styret

Årsmøte i FBK ble gjennomført i går. Alle fra det midlertidige styret blir sittende og FBK har fått inn ytterligere forsterkninger.
Det nye styret er:

Styretsleder
Nestleder
Styremedlem Arrangement
Styremedlem Sport
Styremedlem Sekretær
Styremedlem Marked
Styremedlem Økonomi
Styremedlem
Varamedlem
Håvard Magnussen
Even Haug
Anne Lise Stålesen
Øistein Pettersen
Hilde Hansen
Petter Olsen
Line Heiberg
Stian Stenserud
Bjørn Hansen
Rune Høili

Det ble også valgt en ny valgkomite: Gjøril Johansen Solberg, Atle Engsmyr og Pål Bjørge. Vara for Valgkomiteen er Andre Hansen

En ny person inn i kontrollkomiteen
Asbjørn Berger og John Johnson

Årsmøte vedtok nytt budsjett, ny organisasjonsplan og ga styret tillatelse til å ansette daglig leder. Det var 49 stemmeberettige tilstede og FBK teller tilsammen 92 medlemmer.

Både Fredrikstad Blad og Demokraten var tilstede på årsmøte. Les deres artiklene ved å trykke på navnet til avisen.

«– A-laget har imponert alle denne sesongen. Åtte seiere på de ti første kampene er rett og slett utrolig for ett nyopprykket lag, sier Magnussen til Demokraten.»

«– Kommunen kan redde ballklubbens spill i eliteserien med enkle grep, fastslo Håvard Magnussen, nyvalgt styreleder i Fredrikstad Ballklubb, etter årsmøtet torsdag kveld.» fra Fredrikstad Blad