Tøff håndball helg med Lerøyrunde 2 for juniorjentene – Fredrikstad

Tøff håndball helg med Lerøyrunde 2 for juniorjentene

Lørdag 9. og søndag 10. desember var det igjen Lerøyserie J18. FBK jentene spilte mot Opprgård(vinner av Bring serien 2017) og NIT/HAK (vinner av Lerøyserien 2017) i tillegg til Larvik. Lasse Brevik forberedte jentene på en tøff helg, men som vanlig gikk jentene på banen med god innstilling og mye mot.

Første kamp mot Larvik gir seier og 2 poeng. Junior jentene spiller en svak og litt rotete kamp. Kamp nummer 2 på lørdag er mot NIT/HAK og den beste kampen jentene leverer hele helgen. Den er jevn og tett.  Juniorjentene taper til slutt med 3 mål- men Fredrikstad jentene viser muskler mot laget som har som mål å vinne Lerøy 2018

❤️💪🏼

Søndag stod hjemmelaget Oppegård på andre banehalvdel og gir juniorjentene en skikkelig «nesestyver». Etter halvtid står det 17-5 på tavla. FBK har 20 skuddbom og 18 tekniske feil… Juniorene går på banen igjen og gjør en grei 2. omgang og taper tilslutt med 10 mål.

Seks kamper er spilt i Lerøyserien og vi har tre seiere og tre tap.

BB: Mathilde, Julie og Sandra 🙂