Ordfører Jon-Ivar Nygård delte ut opprykks medalje til våre jenter! – Fredrikstad

Ordfører Jon-Ivar Nygård delte ut opprykks medalje til våre jenter!

I dag ble FBK gjort stas på av selveste ordfører Jon-Ivar Nygård i Fredrikstad!
Gullmedaljer for opprykk til Eliteserien ble delt ut.
Dette var en flott seanse på byens Rådhus!

Styreleder Tor Løkeland takket på vegne av klubben og overrakte et flott innrammet lagbilde av jentene våre, og ordføreren roste jentene for flott innsats med å klare opprykk, og han ønsket lykke til i forberedelsene til eliteserie spill!  Ordføreren serverte en fantastisk god sjokoladekake, noe som ble en litt annerledes forberedelse til dagens andre treningsøkt !!

Jon-Ivar Nygård delte ut NHF s medaljer til spillerne og til CK og Anne Lise, og ønsket oss tilbake neste år……..

Sammen, for og med Fredrikstad Ballklubb i Eliteserien! I Norges mest attraktive by med en fantastisk engasjert ordfører for håndballen i byen vår!

Tusen takk på vegne av klubben, spillere og hele teamet for en fin overrekkelse og flott stund!
Vi er takknemlige og utrolig stolte av jentene våre!