Eliteseriesesongen er i gang! Første trening i Kongstenhallen i går! – Fredrikstad

Eliteseriesesongen er i gang! Første trening i Kongstenhallen i går!

Så er vi i gang med ny sesong i eliteserien! Laget og trener møttes i Kongsten i går, hvor også våre nye spillere var på plass.

Pernille har operert kneet, og dette var vellykket! Vi håper Pernille er i gang til sesongstart.

Martine Moen er 24 år, fra Sarpsborg. Det siste året har hun spilt for danske Randers, som blant annet kom langt i Europacupen. Tidligere var hun en nøkkelspiller og toppscorer for nå nedlagte Halden HK i Eliteserien. Martine er bakspiller og har draktnummer 6.

Nora Thulin er 18 år og Sarping. Kommer fra spill i Halden HK. Nora er kantspiller og har drakt nr. 7

Hedda Thulin er 18 år og Sarping, kommer også fra spill i Halden HK.  Hedda er kantspiller med drakt nr. 14.

Og, jada, Hedda og Nora er tvillinger!

Etter treningen var det et kort infomøte med det nyvalgte styret i klubben.

Det var også mange intresertre på tribunen under gårsdagens trening, som ville se jentene i gang.  Vi ønsker jentene, trener og alle rundt laget en god sesong!