Hans Erik Ramberg og Terese Thulin er våre nye medarbeidere i markedsavdelingen. – Fredrikstad

Terese går inn i en 100 prosent stilling som salgs- og markedsansvarlig. Hans Erik skal fortsette i rollen som Wang- og FFK-trener, samt i jobben på Spenst, men utover dette skal han også være en sterk bidragsyter til å jobbe inn penger til byens ledende håndballflaggskip.

– En oppgave jeg virkelig ser frem til. FBK har nå stablet på plass et team med kompetente folk som alle jobber i samme retning. Klubben er den ledende toppidrettsklubben i byen på damesiden, og har en spennende reise foran seg, sier Hans Erik til Fredrikstad Blad.  Han starter i FBK-jobben om snaut to uker.

Terese på sin side har fått innvilget permisjon fra stillingen som driftssjef ved Superland, Quality Hotell i Sarpsborg.

– FBK har alle muligheter foran seg. Jeg føler at klubben har et godt omdømme allerede. Nå er man ledende i Østfold på håndballsiden for kvinner – en posisjon man forhåpentligvis kan beholde i mange år, sier Terese.

Vi ønsker begge to lykke til med sitt viktige arbeid!