Sølvmedalje i A-sluttspill for Junior etter seier i siste seriekamp – Fredrikstad

Sølvmedalje i A-sluttspill for Junior etter seier i siste seriekamp

Juniorjentene avsluttet sesongen med en sterk borteseier 32-28 mot Follo i Langhushallen. Status før kampen var at vi måtte vinne over Follo for å sikre andreplassen i A-sluttspillet.
Det ble en fartsfylt kamp der begge lagene stormet i angrep så fort de hadde mulighet, det ble mange mål og god underholdning for publikum. Begge lags spillere ble veldig slitne mot slutten av kampen, men det var heldigvis vi som stod kampen best og tok med seieren hjem.

Jentene har spilt 7 kamper i A-sluttspill, vunnet 6 og tapt 1 mot Sarpsborg. Det ble da en strålende sølvplass med like mange poeng som vinneren Sarpsborg.

Vi starter alltid sesongen som et nytt juniorlag og det tar alltid litt tid før laget blir samspilt og kjent med hverandre. Siste halvdel av sesongen har vi hatt en fin stigning i prestasjonene og vi ser at laget har utviklet seg.

Gratulerer med en flott sesong.