Godt nytt år alle sammen! – Fredrikstad

Godt nytt år alle sammen!

Et flott halvår ligger bak oss og dette ser bra ut med tanke på vårsemesteret og videre planer…. Julen har bestått av harde treningsøkter for jentene, og det var en sliten tropp som i går, fredag, avsluttet de mange treningsøktene for en liten nyttårsfeiring.

Sesongen har vært innholdsrik og fylt av mange flotte opp turer og en og annen nedtur, slik liver ofte er.  Løpetrening fredag 27052016 klare til bakkeDet var veldig gøy å slå Halden i åpningskampen i NM, og det var litt ergelig å gå på en uavgjort i serieåpningen mot Aker.

ck-brytetrening

Sommerens grunnlagstrening er nok  noe vi alle ser verdien av nå midt i sesongen.     «Katta», vår  assistent trener,  har loset gjengen gjennom løp og kondisjonstrening, formen er bra, og sammen med CK har de begge bidratt til godt humør og topp trøkk i hele høstsesongen. Ja, det er en positiv og glad tropp som nå gleder seg til å ta fatt på vårsesongen.

I høst arrangerte vi for første gang «Håndball kick off», noe som var en suksess!! Vi fikk nye positiv tilbakemelding fra alle deltagerne, fra byens alle klubber!  Vi har laget «promo» video for Fredrikstad håndballen, mye mye mer.

Vi må også takke dugnadsgjengen til Ulf, her på bildet ser dere noen av de fantastiske menneskene som også er med og bidrar til gode resultater!  3402195558Neste uke er det to treningskamper. Vi møter Kungälv den 4.januar i Kungelv klokka 18.30 og Gjerpen den 5.januar i Skien kl. 18.30.  Så braker det løs med første hjemmekamp mot Aker i Kongstenhallean den 11.januar klokka 19.30!!!

Vi takker alle for en flott høst, og ønsker alle sammen en GODT NYTT ÅR!