Håndballsesongen i gang!! Treningskamp mot Stabækk i Borgehallen – Fredrikstad

Håndballsesongen i gang!! Treningskamp mot Stabækk i Borgehallen

Første treningskamp er vel gjennomført, det er mye å glede seg over foran årets sesong.

Først og fremst fikk vår nye målvakt , Jenny Sandgren, virkelig vist seg frem og sto som en vegg i første omgang. Også ute på banen var det nykommere Kine Christiansen, Marlo Karlsson og Celina Pedersen som viste gode prestasjoner, og mye å glede seg til.

Fortsatt var det Anett som toppet mål statistikken, og laget som helhet sto bra bakover. Resultatet i slike kamper betyr ikke alt, men det er gøy å se at vi er på høyde med Stabækk, etter 11-12 til pause endte kampen 25-27. Det er vel naturlig i årets første kamp at maskineriet er litt rustent, og det var for mange tekniske feil og skuddmiss, men på tross av det mye å glede seg over.

Fortsatt er både Ida, Sanne, Pernille G. og Albesa ute med skader. Våre ungjenter, Karoline og Malin, er derfor gode å ha og holder høyt nivå!

Det var  god stemning i hallen, og ungjentene fra vår partnerklubb Lisleby håndball, bidro absolutt til å holde stemningen på topp på tribunen!  Våre jenter satte pris på denne støtten, og Lisleby jentene  fikk etter kampen en prat med våre spillere!

Neste begivenhet er Skjærgårdsleken som går allerede til helgen! Vi gleder oss.