Malin Fried Hansen tatt ut i bruttotroppen for regionalt landslags spill! – Fredrikstad

Malin Fried Hansen tatt ut i bruttotroppen for regionalt landslags spill!

Malin har spilt på Gressvik før hun kom til FBK denne sesongen. Hun startet imidlertid som 5 åring i Lisleby! Malin er venstrehendt og spiller høyrekant, noe hun trives godt med. Malin skryter av sine lagvenninner og av miljøet i laget, og hun legger vekt på at lagvenninnene har mye av æren for hennes egen gode utvikling i år. Alle jentene ønsker å spille hverandre gode, sier hun, og legger til at det er et høyt nivå på treningene og veldig godt miljø.

Malin er nå som eneste jente fra Fredrikstad, tatt ut til bruttotroppen til det regionale landslaget. Hun skal gjennom  fire samlinger før det endelige uttaket i april.  Vi krysser fingre for Malin. Går alt bra, blir det regionalt landslags spill i sommer!

Malin forteller at hun ikke har hatt altfor store ambisjoner tidligere. Hun har rett og slett spilt håndball fordi det er gøy. Hun sier hun føler seg heldig som har kommet inn i det gode treningsmiljøet i FBKs juniorstall. Den positive utviklingen hun har hatt, gir næring til nye ambisjoner…. og så får vi se hvor langt det rekker, avslutter Malin.