Lørdag med BÅDE A kamp og B kamp! «Tynne» tropper dro i land en uavgjort, og en seier…. – Fredrikstad

A laget møtte Stabæk i Oslo denne lørdag ettermiddagen. Det er skader og sykdom i troppen, og vi dro inn med 11 spillere. Våre jenter førte kampen i hele første omgang, og var opp i en 6 måls ledelse.  Andre omgangen ble jevnere, og og Stabæk klarte å få med seg ett poeng da kampen endte 23-23.

CK berømmer Cristina Helmersen som spilte en svært god kamp mellom stengene. Ina Dahl og Ida Wernersen var også gode i dag, og Ida ble banens beste hos oss.

Også på B laget roses målvakt  Emilie Bakkehaugen!

Emilie tøyer etter banens beste i siste kamp

B laget møtte LFH09 i Kongstenhallen denne lørdagen.

Vi tok føringen fra start, forteller Magnus, og vi ledet 14- 8 til pause. Vi spilte et velfungerende 5-1 forsvar og bakerst sto Emilie knall bra! Men, fremhever Magnus, dette var først og fremst en lagseier! Også juniorene er plaget av sykdom og skader, og stilte i dag med kun 7 utespillere! Alikevel endte kampen 27-23.

Bra jenter!