Flott andre omgang sikret seiser mot Grane Arendal 25-17 i Kongsten i dag! – Fredrikstad

Flott andre omgang sikret seiser mot Grane Arendal 25-17 i Kongsten i dag!

Første omgangen i Kongstenhallen lørdag ettermiddag ble en søvnig affære. Det virket som om ingen ville ta tak, spesielt ikke i angrep!  Vi gikk til pause med uavgjort 11-11.

Det var et helt annet lag som kom på banen etter pause. Spesielt bakover på banen tettet jentene igjen, og sakte men sikkert dro jentene fra, og det ble til slutt en komfortabel seier over Grane med 25-17 .

Etter at Timea spilte hele forrige kamp i mål, var Cristina i denne kampen tilbake mellom stengene. I tillegg til å redde straffe, leverte hun en redningsprosent på 55! Dette er  positivt for laget!

Vår unge kantspiller, Malin Hansen, meldte seg også på med sin første scoring på A nivå! Se egen artikkel.

Africa spilte en solid kamp og scoret 8 mål, samtidig som hun ble kåret til banens beste.

Laget som helhet fungerte godt i andre omgangen, og vi gleder oss over seieren!