Fornøyde FBK spillere etter treningsleir i Gøteborg! – Fredrikstad
Så glade blir man av 4 seire av 4 mulige!

Fornøyde FBK spillere etter treningsleir i Gøteborg!

Vi var innlosjert i Heidhallen, og vi takker Heid for tilgang på bra lokaliteter og hyggelige bekjentskaper! Fredagens kamper mot Önnered, endte med seier        26-22 for A laget og 29-20 for rekruttene. Lørdag var det treningsøkt for de unge, mens A laget møtte Heid. Denne kampen endte 30-23. På ettermiddagen dro vi til Torslanda, og etter en nølende førsteomgang løsnet det i andreomgangen og vi vant 38-20. Ungdommen spilte uavgjort 25-25. Frokost rev

Bevertningen var strålende alle tre dagene, og vi takker klubbens kokk Jan for topp mat! Etter middag var det tid til litt avkobling for jentene, som sammen med CK og Magnus dro til Liseberg.

Liseberg 5

Det ble både karuseller og sukkerspinn, og Anett kom hjem med den største Toblerone sjokoladen jeg har sett!

Søndag var det morgentrening for begge lagene, og etter lunch dro vi til Uddevalla for å spille de to siste kampene mot Kroppskultur.

A laget var seige i beina den første omgangen, men det løsnet etter pause og det endte 32-20. Ungjentene hadde nok ikke den helt store motstanden, men fortsatte å stå på i begge omgangene, og kunne juble over 41-19 seier.Junior jubel

På lørdag var det fullt liv på tribunen, da Ulf og co dro til med trommer og trøkk, og på søndgens kamper var det også mange tilreisende hjemmefra.

Jentene var fornøyde etter oppholdet, og vi regner med at CK, Magnus og Hèlen har fått svar på hva vi må jobbe videre med. Håper jentene har fått meg seg en godfølelse fremover mot seriestart.

Liseberg 1