Rekruttlaget klare for 2. divisjon! – Fredrikstad

Rekruttlaget klare for 2. divisjon!

Etter hard kamp gjennom hele sesongen klarte vi denne gangen å ta Halden på innbyrdes oppgjør og rykket dermed opp til 2. div med vårt rekrutt lag. Dette betyr at de vi kan tilby en meget god spilleplattform for alle våre utøvere i FBK. Vi har dermed rykket opp fire ganger på rad fra 6 divisjon til 2 div. Siste kamp mot Skedsmo ble vunnet 31-18 søndag ettermiddag. Laget har bestått av en sammensetning av fremadstormende juniorer og tidligere elitespillere.

«Jeg vil spesielt gi honnør og ros til de som har vært med hele veien og sørget for disse resultatene. Ann-charlott Jauert, Line Moen, Henriette Løvvig, Kristine Roppestad og Monika Karlsen. Både innstillingen til idretten og måten de har inkludert de yngre spillerne i en overgangsfase er meget imponerende og viktig for oss som klubb»

Magnus Andersen