Vurderer du en bolig i Spania? – Fredrikstad

Vurderer du en bolig i Spania?

Kjøp bolig gjennom vår samarbeidspartner

Er du en av dem som vurderer en ferie- eller pensjonistbolig i Spania? Nå arrangerer vi informasjonsmøter med et autorisert meglerforetak.

I perioden 1.april – 31.august (2.tertial i år) ble det solgt 426 boliger i Costa Blanca regionen til nordmenn. Boligmarkedet i Spania er populært, og det er mange som ser en bolig i Spania som et godt og svært rimelig alternativ til en hytte.

– Spania er et av landene som har vært hardest rammet av finanskrisen, noe som har gitt kraftig prisfall på boligmarkedet. Men nå er landet på vei ut av krisen, og vi forventer at prisene vil gå noe opp igjen. Derfor er dette virkelig tiden for å kjøpe, sier Kjell Roger Skauen.

Skauen representerer Skauen Consult & Inmoaris Real Estate, et autorisert meglerforetak med 23 års erfaring med salg av boliger i Costa Blanca-regionen. I praksis dekker de hele området fra Orihuela costa i syd til Denia og Moraira i syd. Den spanske kystens indrefilet, om du vil, med Alicante som «hovedstad».

I samarbeid med Fredrikstad arrangeres det nå informasjonsmøter om boligmarkedet i Costa Blanca. Ender noen av interessentene på møtet opp med senere å gjøre et faktisk kjøp av en bolig, får klubben en betydelig provisjon. Det er en støtte til klubben uten at det koster kjøperen noe ekstra.

Drømmer du om en leilighet eller et hus på den spanske solkysten bør du benytte anledningen nå! Våre informasjonsmøter om boligmarkedet i Spania arrangeres slik:

08.12.14 kl.18.30 på Rica Hotell City

Påmelding til: fbk@fredrikstadbk.no / Pål Christiansen – 99551128 innen 01.12.14

– Vel vitende om nordmenns interesse for Spania, er vi glade for å få muligheten til å samarbeide slik, sier styreleder Bjørn Hansen i Fredrikstad.

For Skauen Consult & Inmoaris Real Estate ble et samarbeide med håndballklubbene gjennom Norsk Topphåndball et naturlig valg, fremfor tung kommersiell markedsføring.

– Vi vet at klubben har et stort og godt nettverk. Samtidig er det en kjensgjerning at litt ekstra inntekter aldri er å forakte. Derfor har vi gitt klubben denne muligheten, sier Kjell Roger Skauen.