Sjekk den superbilletten! – Fredrikstad

Sjekk den superbilletten!

Tre hjemmekamper med Fredrikstads toppklubb i fotball, ishockey og håndball – det er innholdet i superbilletten som FFK, Stjernen og Fredrikstad Ballklubb har gått sammen om for uke 40 – høstferieuken.

Billetten gir deg inngang på alle disse tre kampene:

FFK – Ranheim, 29.september

Stjernen – Lørenskog, 4. oktober

FBK – Byåsen, 5. oktober

Billetten kan kjøpes på Billettservice via følgende link, og koster kun 150,- for barn, og 300,- for voksne, pluss billettavgift: bit.ly/trippel2014
Det er også mulig å kjøpe billetten på Stadion, mellom 9 og 15 på hverdager, eller hos Narvesen og 7-Eleven.

– Vi henvender oss til de idrettsinteresserte i byen som kanskje har opplevd Fredrikstad-idretten fra sofaen eller gjennom lokalavisa til nå. Benytt denne billetten, så kan du både oppleve og støtte toppidretten i byen vår, sier Geir Bakken.
Han presenterte kampanjen for media sammen med Stjernens Trond Magnussen på Stadion onsdag.

På Stadion gjelder billetten på feltene S og Q, mens det på Stjernen og FBKs kamper er såkalt free seating. Du må ta vare på billetten etter å ha benyttet den på f.eks FFK-Ranheim – samme billett vises på Stjernen
Kjøp superbilletten enkelt her, ved å velge dine plasser på de aktuelle feltene: bit.ly/trippel2014