Vellykket sesongavslutning for FBK. Berg Sparebank var vertskap! – Fredrikstad

Vellykket sesongavslutning for FBK. Berg Sparebank var vertskap!

Både leder Bjørn Hansen og hovedtrener Andrè Jauert takket spillerne for fantastisk innsats gjennom en lang sesong. Vi har ingen store stjerner men må stå sammen som lag, og det har vi greid! Samlingen fant sted på Ricac City, også en av våre støttespillere, og det ble servert knallgod pizza fra Citys kjøkken!  Hovedmengden av treningen til spillerne skjer selvsagt på bane, men den viktige styrketreningen har vi på Spenst på brygga! Hans Erik Ramberg roste jentene for treningsvilje og godt humør på senteret.

Året har vært vellykket på mange måter, og det ble også benyttet anledningen til å presentere våre to juniortrenere, Helen Wernersen og Magnus Andersen.

Helen er utdanningsansvarlig i Håndballforbundet, og har selv håndballerfaring og tung hånballfaglig tyngde med seg inn i trenerjobben. Magnus, som også er klubbens sportslig ansvarlige har lang internasjonal håndballerfaring i tillegg til solid skolering og erfaring som trener.

Også klubbens nye utstysrsleverandør, Vant sport på Sellebakk

med Select merket som hovedprofil var tilstede. Jan Erik Hansen fra vår nye leverandør ønsket lykke til med samarbeidet, og med ny sesong.

Avslutningsvis ble Kari Bratseth takket for nå, og ønsket lykke til i sin videre karriære i Glassverket.