B laget klare for opprykk etter seier mot Tindlund! – Fredrikstad

B laget klare for opprykk etter seier mot Tindlund!

Med to kamper igjen, var det viktig for B laget å vinne kveldens kamp mot Tindlund. Med seier i dagens kamp i Kongstenhallen ville opprykk til 3. divisjon være sikret.

Jentene gikk hardt ut og etter første omgang sto det 23-8. Andre omgang ble underholdende tross stor ledelse og laget vårt bød på morsom kontringshåndball, med presise pasninger og gode avslutninger. Etter full tid kunne vi juble for 45-20 seier!! Begge målvaktene, Malin Syversen og Kari Gjermstad sto bra.  Malin fikk en vond skade i hånda, og vi håper det går bra med henne… Kari vartet i andre omgang opp med flotte redninger, og spesiell var en trippel redning som endte med straffe til Tindlund. Og da reddet like godt Kari den også!!

Bilde: Kari Gjermstad fornøyd målvakt etter god kamp!

Den siste kampen går søndag den 16.03 klokka 16.15 i Mossehallen. Da burde vi møte mannsterke opp og feire skikkelig!

Gratulerer til jentene med oppnådd mål!