Flott romjul for hele klubben!!! – Fredrikstad

Flott romjul for hele klubben!!!

Gøy å se at klubben vår har full aktivitet inn mot et nytt håndballår!

Våre 16 åringer melder om god stemning fra Hvaler. Jentene er på treningsleir med to økter lørdag og to økter søndag. Lørdag kveld var det «bytur» og mat på brygga! Etter siste økti dag var jentene slitne, men Mette meder om fin stemning og godt humør!

Fredag og lørdag fylte jenter 18 og våre A-lags jenter hele Kongstenhallen!! 18 jentene har gjennomført fire økter og det meldes tilbake om god stemning.  A- laget hadde i tillegg til trening en treningskamp mot Follos unggutter. Dette er ikke hvem som helst, og trener lars Olsen forteller at deres 20 gutter er topp 4 i Norge. På samme nivå er gutter 18.  Det ble seier 36-30 til guttene, men jentene viste flott innsats. Spesielt 2. omgang ble helt jevnspilt med bra forsvars spill. Gledelig melding: Kari Bratseth er tilbake på streken og ble kampens toppskårer med 8 mål!!

Det har vært en positiv utvilking i klubbens lag, nå gjenstår det å få alle gode krefter i klubben til trå til mot felles mål!!! Det blir spennende kamper i posten ligaen på nyåret, og med god innsats her, vil mye falle på plass for tiden fremover.

Vå takker alle spillere, trenere, oppmenn og ikke misnt sponsorer og publikum for et flott år som ligger bak!

Vi ønsker alle sammen et flott håndballår i 2014!!!