FBK J18 Østlandsmestere! – Fredrikstad

FBK J18 Østlandsmestere!

Med 23 – 13 seier i dagens kamp mot Lillestrøm ble FBK J18 klar vinner av Østlandsserien.

Tabell og resultater ( oppdateres )

Etter en sesong som startet elendig, har jentene hatt en jevn og utrolig utvikling! Fra en nærmest katastrofal sesonginnledning i skjærgårdslekene, har laget gjennom vinteren kontinuerlig utviklet seg og overgått sine egne mål.

Trenerteamet med Daniel og Sigvald har jobbet tolmodig og systematisk med jentene og når sesongen avsluttes med sølv i regionserien, gull i Hyundaicup og gull i Østlandsserien, tar vi av oss hatten og gratulerer!  Vi gratulerer også Skogstrand, som  med bronseplassen i dag bidrar til å sette Fredrikstad ytterligere på håndballkartet.

Dette er stort og det er fantastisk viktig for en klubb med Postenligambisjoner og for Fredrikstad som håndballby, at vi har et juniorlag som presterer og på den måten også er interessant som fremtidig utviklingsarena for vår regions største talenter. Hver og en av jentene har bidratt på banen, gjennom sosialt engasjement i spillergruppen og ikke minst med aktiv tilstedeværelse på trening. Der er jo her grunnlaget for seier legges! Dette er en komplett lagseier med bidrag fra hver og en især!

Gratulerer jenter – Dette var fantastisk morro og vel fortjent!