FBK fortsetter oppturen! – Fredrikstad

FBK fortsetter oppturen!

J16
Slo søndag Langhus 30 – 18 og topper tabellen i B-sluttspillet.  5 seiere av 5 mulige gir håp om puljeseier til slutt.

J18
For FBK sine J18 jenter har sesongen fra i høst vært en stor opptur og med seier 25 – 18 over Fjellhammer lørdag, sikret de seg en finaleplass i seriens A-sluttspill.

Etter en vanskelig innledning på sesongen og en SPAR kvalifisering som glapp, har laget virkelig løftet seg og er i ferd med å gjøre en fantastisk sesong som først års J18 spillere.

Nå venter som sagt finale i A-sluttspillet, Semifinale i Hyundaicup og fortsatt tabelltopp i Østlandsserien.

B-laget.
Jentene er for lengst klare for neste års 4 divisjon og pulveriserte Oppegård på torsdag med 52 – 17 seier!

A-laget
Vant i dag oppskriftsmessig 39 – 15 over bunnlaget Fjellhammer og henger fortsatt med i kampen om direkte opprykk til postenligaen sammen med Skrim og Nordstrand.