Nye spillere til FBK junior. – Fredrikstad

Nye spillere til FBK junior.

FBK sin junioravdeling har som målsetting å utvikle unge talenter til å drive sin egen håndballkarriere så langt de selv evner og har lyst. Forhåpentlig utvikle seg som spillere til vår egen A-stall og Postenligaspill, alternativt til andre toppklubber.

Som en del av denne målsettingen ønsker vi å være blandt de 5 beste lagene J16 og J18 nivå i vår region og gjennom det være et naturlig alternativ for unge talenter som ønsker å satse på håndball.

Det er derfor en glede vi kan melde om to nye spillere i J18 stallen, Julie Nilsen og Emelie Munster Hansen som begge har fortid fra Sarpsborg IL.
Julie ( Bakspiller ) og Emelie ( Kantspiller ) kommer i tillegg til de jentene som meldte overgang fra Torp J97 til FBK J16 rett etter nyttår.

Vi ønsker alle jentene velkommen til klubben.

Se også mittfb.f-b.no