FBK arrangerer håndballskole i vinterferien! – Fredrikstad

FBK arrangerer håndballskole i vinterferien!

Håndballskole i vinterferien 2013!

Tradisjonen tro arrangerer Fredrikstad Ballklubb håndballskole i vinterferien og som vanlig er Kongstenhallen arena. Vi gleder oss til å møte mange deltagere i alderen 7 – 13 år. På håndballskolen vil du møte FBK’s Junior Elite spillere og A-lagsspillere som instruktører.

Håndballskolen avvikles fra mandag 18. til onsdag 20.  februar, hver dag fra 09.00 til 15.00, og koster kun 600 kr.

Du får servert lunsj hver dag, men det kan være lurt å ha med seg drikke og noe frukt som mellommåltid.

Vi gleder oss til å se deg og du kan glede deg til mye morro samtidig som det blir utdelt drikkeflaske, refleksvest, T-skjorte og egen håndball.

Påmelding foretar du her; Påmelding Gjensidige håndballskole Velg Region = NHF Region Øst, og Klubb = Fredrikstad Ballklubb – Kongstenhallen. Førstemann til mølla!

Flyer håndballskolen 2013