Spennende håndballhelg på hjemmebane! – Fredrikstad

Spennende håndballhelg på hjemmebane!

Det er duket for lokaloppgjør, kamp om sluttspillplasser og fortsatt tabelltopp i helgens kamper for FBK.

Begge juniorlagene og A-laget har hjemmekamper og når de også avvikles på tidspunkt som gjør det mulig å følge alle, blir det fort en innholdsrik håndballhelg.

J16 – Møter Skogstrand i avgjørende kamp om plass i A-sluttspillet i Gaustadhallen lørdag kl. 13.50Dette  blir drama! J18 slo Skogstrand i Østlandsserien forrige helg, så det ligger nok litt prestisje i seier for Skogstrand. Skogstrand leder med 2 poeng på FBK og FBK må vinne kampen for å sikre plass i A – sluttspillet etter jul. Med seier vil de også passere Skogstrand på innbyrdes oppgjør.

J18 – Møter NitHak i avgjørende kamp om plass i A-sluttspillet i Borgehallen lørdag kl. 15.30Her går det mot en thriller om siste sluttspillplass med 3 lag som alle kan ta den siste plassen. FBK J18 må vinne sin kamp, men samtidig være litt heldige med utfallet i kampen Stabækk – Follo. Seier til Stabæk og FBK gir sluttspillplass til FBK! Her er det bare å krysse fingre!

A laget – Møter Sverresborg i fortsatt kamp om topp plassering i serien i Konsgtenhallen søndag kl. 16.00En stund siden siste hjemmekamp og kampen mot tabelljumbo Fjellhammer viste at man ikke skal ta lett på oppgaven – uansett motstander. Seier mot Sverresborg gir mulighet for avansement og tabelltopp à poeng med Skrim.

Møt opp til en morsom håndballhelg!

Tabell og kamper J16

Tabell og kamper J18