Tap mot Nordstrand. – Fredrikstad

Tap mot Nordstrand.

Gårsdagens forestilling mot Nordstrand ble ikke helt som håpet for FBK.
Laget slet fra start og fant rett og slett ikke ut av Nordstrand sitt offensive forsvar. Når det i tillegg var i overkant mange tekniske feil – begge veier, blir det ikke lett for keeperne å stå i mot. I en kamp der vi hang etter fra start, endte det med et fortjent tap 29 – 25.
Et fantastisk morsomt lyspunkt var ungjenta Thea Øby Olsen sitt spill. Sine 17 år tiltross, dominerte hun på sin kant og fremviser et skuddreportoar og spillemot det er herlig å se. Hun ble da også helt fortjent kåret til Fredrikstad`s beste spiller.

Men vi henger ikke med hue. Ny sjanse mot bunnlaget Fjellhammer onsdag 7 november i Lørenskoghallen og en glimrende anledning å riste av seg dette tapet og igjen komme på vinnersporet.