FBK har fått eget lokale!! – Fredrikstad

FBK har fått eget lokale!!

Nå har FBK endelig snart nytt klubbrom klart. Etter mange års omstreifende tilværelse i Kongstenhallen, Stjernehallen og diverse andre steder, får vi nå eget lokale i kjelleren på Fredrikstad Motell v/ Kongstenhallen.( inngang mot campingen)

I et rom på 120m2 er det sitteplasser til over 50stk og kontor til begge trenerene. Stor takk til alle som har hjulpet oss med utstyr og møbler og arbeidskraft. A-lags jentene har stått på, malt, vasket og alt som må gjøres før åpning. Stor honnør også til trenere som stiller opp på dugnad.

Tirsdag 11/9 kl. 19.00 åpner vi lokalet og alle FBK tilhengere er hjertelig velkommen! Trenerne våre vil presentere laget og det blir servert pizza, kaffe og drikke.
Vi retter en stor takk til Fredrikstad Motel og Familien Bøckmann som har lånt oss lokaler.

En spesiell takk også til Ulf Berg og han er kanskje den som skal ha størst takk av alle! Uten Ulf sitt fantastiske engasjement, stå på vilje, kontaktflate, dugnadsånd og oppriktige hjerte for klubben, hadde nok ikke dette blitt realisert.

TUSEN HJERTELIG TAKK ULF! 🙂