Ny Keeper på A-laget – hvis hun får seg jobb! – Fredrikstad

Ny Keeper på A-laget – hvis hun får seg jobb!

Agnieszka Kviecien (23 ) var på fellstrening med A-laget i forrige uke og kan være løsning på A-lagets akutte keeperproblem etter at Soz valgte å trekke seg til fordel for skolegang. Agnieszka er tidligere lagvenninne av nysignerte Jagoda Olek og kan spille for jentene våre til året, under forutsetning av at hun kan få seg jobb i Fredrikstad distriktet.

Det er store forventninger til Karin Carlsson og det hun har vist så langt på treninger, men det er viktig å få på plass en keeper til før sesongen tar til for alvor.  Agnieszka som har erfaring med øverste nivå i Polen, er langt på vei klar for FBK og har mye å bidra med i form av høyde og rekkevidde og kan således komplettere Karin godt.
Vi håper derfor at jobbsituasjonen løser seg og skulle du kunne hjelpe klubb og spiller med dette, er vi svært takknemlig for å høre fra deg.

Kontakt daglig leder Teddy Madsen på teddym@fredrikstadbk.no, om du har noen tips.