Nye spillere klare for A-laget. – Fredrikstad

Nye spillere klare for A-laget.

Med endrede forutsetninger etter nedrykket, har trenere og klubbens ledelse jobbet godt for å hente inn erstatninger for spillere i avgang og samtidig søke å styrke spillergruppa mot målsettingen om å rykke opp neste år.

Det er derfor en glede å kunngjøre at klubben nå har 3 nysigneringer klare, og det jobbes fortsatt med fler.

Soz Penelope Liland, Keeper, 18 år, som også har vært i FBK systemet tidligere gjennom samarbeidet vi hadde med Skogstrand.

Thea Øby Olsen, Venstre Kant, 17 år. Ung lovende spiller fra Sarpsborg, som også har vært innom aldersbestemte landslag.

Karin Carlsson, keeper, 30 år og kommer sist fra BK Heid i Gøteborg. Karin har fulgt BK Heid fra 3 divisjon frem til dagens eliteserie, hvor hun har spilt i 7 år.

Vi ønsker alle tre varmt velkommen til Fredrikstad Ballklubb.

En bredere presentasjon av neste års stall vil bli fulgt opp senere.