Trenerteamet for sesongen 2012/13 er komplett – Fredrikstad

Trenerteamet for sesongen 2012/13 er komplett

Med forestående etablering av nytt J16 lag til neste sesong har klubben signert Haldenseren Daniel Damyr som leder av det nye satsningslaget i årsklassen J96.

Med dette har klubben 4 nye trenere i stallen som vil danne et sterkt team med tanke på neste års sesong.

Andrè Jauert vil være hovedtrener for A-laget med Mats Fransson som assistenttrener og klubbens kapasitet på utvikling av klubbens keepere. Sigvald Andreassen vil ha hovedansvaret for klubbens J18 lag, som også vil forsøke å kvalifisere seg til neste års SPAR serie. Nysigneringen Daniel Damyr vil ha ansvaret for det nye J16 laget og samtidig ha ansvaret for videoanalyser for A-laget.

Vi gleder oss over å ha fått denne kabalen på plass og er sterk i troen på at den erfaring og kompetanse vårt nye trenerteam besitter skal få oss raskt tilbake i eliteserien. Samtidig har klubben nå gode forutsetninger for å utvikle en god arena for unge spillere med ambisjoner om spill på A-lag og eliteserie.

Vi ønsker alle lykke til, så vil nærmere presentasjon komme senere.