Siste Bringrunde for juniorjentene. – Fredrikstad

Siste Bringrunde for juniorjentene.

Til helgen spiller juniorjentene siste runde i bringserien i Oppsal Arena

Sesongens Bringserie har for jentene vært litt begge deler. Periodevis fantastisk spill, spesielt under kvalik kampene, mens i seriespillet har det vært opp og ned. Laget har vært plaget av mye skader og sykdom og jentene har hatt tøffe møter med flere av Norges beste 16 års lag. Disse har både vist at de har et stykke frem, men samtidig at jentene med riktig innstilling, humør og innsats kan spille jevnt med de beste.

I siste runde møter de Randaberg, Rapp og Røyken/ Hurum. Alle 3 lagene ligger poengmessig omtrent som våre jenter, så det bør absolutt være mulig å kapre full pott. Full poengpott i helgen gir et brukbart samlet resultat i midt på tabellen, noe vi skal være veldig godt fornøyd med.

Kampene spilles i Oppsal Arena slik:

Lørdag kl. 1445:  Randaberg – Fredrikstad Ballklubb

Søndag kl. 0945: Rapp – Fredrikstad Ballklubb

Søndag kl. 1445: Fredrikstad Ballklubb – Røyken og Hurum

Vi ønsker jentene masse lykke til!