Ny trener/ spillerutvikler for juniorlaget. – Fredrikstad

Ny trener/ spillerutvikler for juniorlaget.

Sigvald Andreassen overtar etter Anders Pollen fra 1`ste mai.

Etter at forhandlinger mellom Anders Pollen og Ballklubben om neste års avtale ikke førte frem, slutter Anders etter endt sesong 30 april.

Hans arvtager, Sigvald Andreassen har nå signert for en 2 års avtale med Fredrikstad Ballklubb og vil fra 1 ste mai ha ansvaret for det som fra neste sesong er klubbens J18 lag . «Siggen» er utdannet elitetrener gjennom det Danske Håndballforbund i tillegg til å ha utdanning fra idrettshøgskolen. Han har trenererfaring fra blant annet Trøgstad, Nit-Hak og Sarpsborg for kvinner og har selv spilt i Tistedalen i mange sesonger. Sesongen 2010-2011 var han hovedtrener for Nordstrands damelag i eliteserien. Sigvald er til daglig faglærer på Wang Toppidrett i Fredrikstad.

Det blir som sagt ingen endringer før etter endt sesong, men vi ønsker Sigvald velkommen til oss og benyttes samtidig anledningen å ønske Anders lykke til videre.