Gjensidige Håndballskole avviklet med suksess. – Fredrikstad

Gjensidige Håndballskole avviklet med suksess.

Vinterferiens håndballskole ble avviklet i regi av Fredrikstad Ballklubb sitt A-lag og juniorjentene, som gjorde en flott innsats i sin vinterferie.

Mer enn 60 barn i alderen fra 7 – 13 år deltok på håndballskolen i Kongstenhallen fra mandag til og med i dag. Barna har blitt fulgt opp og instruert av jentene fra A-laget og ballklubben sine juniorjenter.

For de fleste av «instruktørene» var det en ny utfordring å hanskes med ivrige små, men positive tilbakemeldinger tyder på at dette gikk fint. I tillegg er det blitt utdelt diplom, T-skjorte, ball, drikkeflaske og refleksvest til alle. Skal vi dømme etter autografetterspørselen var det også populært at de som ønsket av barna fikk med seg signerte kalendere fra A- lags jentene.

Vi takker Gjensidige for støtten til dette tiltaket, som gir ungene et godt fritidsalternativ i vinterferien og Ballklubben anledning å gi noe tilbake til lokale lag og spillere.