Juniorjentene på treningsleir – Fredrikstad

Juniorjentene på treningsleir

Ballklubbens nye juniorjenter innleder årets håndballsesong med treningssamling i Hvalerhallen fra 6 - 9 august.

Fredrikstad Ballklubb sin junioravdeling ble etablert 1`ste mai i år. Jentene som kommer fra Lisleby, Kråkerøy, Gresvig og Vestby har hatt noen treninger sammen før ferien, men det er først nå vi får anledning å samles og virkelig rette fokus mot sesongen som kommer.

Vi samles derfor i Hvalerhallen fra 6 til 9 august med trening, bading, vannski og grilling på programmet. Det blir også en fellesssamling med foreldre på lørdagen. Det er mange nye ansikter og hovedtrener Anders tror dette blir en fin anledning å ble bedre kjent og raskt komme igang med forberedelsene til en krevende sesong.

I sesongen som kommer er de sportslige ambisjonene å kvalifisere seg til Bring serien, samt å knive i øvre sjiktet i vår egen regionale serie. Jentene skal også delta i flere cup´er, med Hummelcup i Oslo allerede fra 19 – 21 august samt Kortedala Cup i Gøtebørg fra 2 – 4 september.