Klar for FBK – Fredrikstad

Klar for FBK

Marianne Nilsen er klar for FBK resten av sesongen. Njård IL og Fredrikstad Ballklubb har blitt enige om en utlånsavtale.

Marianne er 28 år, og har denne sesongen spillt for Njård, som leder 1. divisjon. Sist sesong spillte Marianne for Skrim som lenge kjempet med Fredrikstad Ballklubb om kvalifiseringsplassen til Postenligaen.

Lars Olsen utaler:

«Vi har lenge vært på jakt etter en kjevhendt bakspiller, etter at Anette Hansen ble langtidsskadet. Nå har vi endelig funnet en god løsning i Marianne. Hun er en rutinert spiller, med et godt skudd og et godt blikk for medspillere. Hun er også god bakover på banen. Jeg er sikker på at Marianne vil passe godt inn i laget, og hun gjør at vi får flere muligheter i angrepsspillet våres.»