Ny VIP Partner – Fredrikstad

Ny VIP Partner

Sparebank1 og Fredrikstad Ballklubb har inngått en samarbeidsavtale som varer ut sesongen 2012/2013.

Fredrikstad Ballklubb er stolte av å kunne presentere Sparebank1 som ny VIP Partner. Avtalen som har en varighet på 2,5 år er en viktig brikke i utviklingen av Fredrikstad Ballklubb.

Sparebank1 blir en viktig samarbeidspartner for oss i tiden fremover, og det er gledelig at flere og flere bedrifter ønsker å assosiere seg med oss, sier daglig leder Kim Johansen.

Karianne S. Pettersen i Sparebank1 uttaler:

«Vi er stolte over å se at FBK gjør det så bra, og har klart å rykke opp til Postenligaen. Dette bidrar positivt til miljøet i byen; gjennom å sette Fredrikstad på kartet som idrettsby og for å få bredde i aktivitetstilbudet mot barn og unge.

Klubben fremstår som ydmyke i forhold til sin posisjon og jobber engasjert og bevisst mot et mål samtidig som de klarer å skape et godt miljø blant de unge.»