Scandic City, Fredrikstad – Fredrikstad

Bøckmann fortsetter sitt sterke samarbeid med Fredrikstad Ballklubb

Familien Bøckmann har vært en sterk bidragsyter til at Fredrikstad Ballklubb har lykkes sportslig i norsk topphåndball.Gjennom Scandic City og Aktivitetsbyen Gamle Fredrikstad har det vært et sterkt og godt samarbeid gjennom flere år, og for inneværende sesong står familien Bøckmann last og brast videre med klubben vår.  Scandic City fortsetter som Gullsponsor og vil også i år være på plass på våre flotte drakter.

Scandic City ligger midt i Fredrikstad sentrum, nær buss- og togstasjonen, og kun en kort spasertur fra Gamlebyen. Hotellet vårt tilbyr gode fasiliteter for kurs og konferanser, og vi jobber med flere arrangementsplanleggere for å tilføre det lille ekstra til møtet eller konferansen. Restauranten vår City Bar & Spiseri bruker de beste ingrediensene, og tilbyr en variert meny til både lunsj og middag.

Scandic City Adresse

Gunnar Nilsens Gate 9