Ny spennende signering igjen – Fredrikstad

Ny spennende signering igjen

Klubben ruster opp rundt juniorlaget og FBK har fått tilbake dronningen av Kongstenhallen Ida Marie Wernersen

Det er virkelig en stor glede å fortelle at vi har resignert Ida Marie Wernersen. Ikke som spiller men som trener, i trenerteam sammen med Andres Pollen rundt FBK juniorene. Ida gikk rett fra elitelaget og inn i trenerteamet for Bringlaget til Kråkerøy sist høst. Hun trives på benken og på sidelinja 🙂 Ida har inneværende sesong også vært i  det medisinsk støtteapparat som har fulgt opp elitespillerne. Hun har spesielt ansvar for å jobbe med skadeforebyggende trening.

– Hvordan blir det å komme tilbake til FBK Ida?
– «Det blir veldig bra å komme tilbake til FBK og jeg gleder meg til å bidra i klubben som jeg selv har spilt for i mange år. Det er både gøy og utfordrende å stå på benken. Erfaringene som spiller kommer godt med selv om man som trener jobber på en litt annen måte. Min viktigste oppgave som trener for juniorspillere blir å veilede og legge til rette for å utvikle deres tekniske, taktiske og fysiske ferdigheter. Jeg tror det blir viktig å se hver enkelt spiller, samtidig som vi skal få laget til å fungere godt sammen.»

Velkommen Ida, dette blir bra !