Bli samarbeidspartner! – Fredrikstad

Bli samarbeidspartner!

Ønsker du å være en del av Fredrikstad Ballklubb

Grunnlaget for å drive håndball på toppnivå, og kunne oppfylle klubbens ambisiøse sportslige målsettning, er et solid økonomisk fundament.

Sportslig suksess, og god drift har til gjengjeld den gode egenskap, at det gir verdier tilbake til de samarbeidspartnere som er en del av det positive image som skapes, og en naturlig del av den positive omtale som følger med.

Fredrikstad Fotballklubb setter seg høye mål både på kort og lang sikt. Som samarbeidspartner, uansett nivå, bidrar du til å realisere mål på både seniornivå og utviklingssiden.

Samarbeidspartnere av FBK skal ikke bare bidra, men FBK skal levere gjensidig utbytte og felles verdi i form av markedsføring i ulike kanaler, nettverksbygging og miljø-og samfunnsansvar. Slik skaper vi verdier sammen, og hjelper hverandre til å ta nye steg.

Fredrikstad Ballklubb samarbeider allerede med mange, primert lokale bedrifter, som gir god oppbakning til klubbens aktiviteter. Men det er plass til flere!

Ønsker du en uforpliktende prat om det å være samarbeidspartner hos FBK?
Send oss en mail på leder.marked@fredrikstadbk.no eller ring
markedssjef Lars E. Prufer på mobil:  993 52 7003

Vi leverer pakker ut i fra ulike nivåer, men vi kan alltid skreddersy innholdet i samarbeidet etter dine behov.