Vi inviterer til årets GRATISKAMP – Fredrikstad

Vi inviterer til årets GRATISKAMP

På søndag 26. mars står Romerike Ravens på andre siden av banen i årets siste hjemmekamp i eliteserien 2023. Vi kjemper fremdeles om en sluttspillplass og det kommer til å bli et spennende oppgjør i Kongstenhallen.

• Det er gratis inngang for alle!
  • Vi satser på full fest!
  • La oss vise Romerike at begeistring og vinnervilje bor i Fredrikstad – det skal koke i hallen!

Årets utfordring til lokale håndballlag:
De som klarer å samle flest spillere fra sitt lag på GRATISKAMPEN er med i trekningen av en trening med elitelaget i Kongstenhallen.
(DVS at klarer dere å stille med alle spillerne på laget er dere med i trekningen)

Gjennom flere sesonger har FBK gjennomført GRATISKAMP med hjelp fra næringslivet og privatpersoner. Konseptet går ut på at det er gratis inngang for alle gjennom at næringslivet og privatpersoner bidrar med x antall kroner per tilskuer som kommer på denne kampen.

Årets GRATISKAMP arrangeres:

La oss by på Fredrikstad sjarme, folkefest, jubel og trampeklapp i Kongstenhallen

Hvorfor er Gratiskampen så uhyre viktig for FBK?

• Arrangementet er et betydelig økonomisk bidrag for klubbkassa til FBK.
  • Det betyr at for hvert menneske som dukker opp i hallen, får FBK kr. 400,-.
  • Våre samarbeidsklubber kan gi en betydelig støtte til FBK ved å komme på kamp!
  • Be inn venner, familie, kollegaer, håndballlag, fotballlag, korps, teater eller hvem som helst!

Våre samarbeidsklubber og håndballinteresserte kan gi en betydelig støtte til FBK ved å komme på kamp. Så be venner, familie, kollegaer, håndballag, fotballag, korps, teater eller hvem som helst på kamp!

Håper vi ser deg og ditt lag på årets GRATISKAMP