Thriller kamp mot bunnlaget Flint, endte med seier 28-26 ! – Fredrikstad
Frida ble BB i dagens kamp.

Thriller kamp mot bunnlaget Flint, endte med seier 28-26 !

Fredrikstad blad skriver: (FBK – Flint 28-26) Med større ansvar offensivt har Frida Kjuus Christiansen levert varene for FBK denne sesongen, med seks scoringer var hun igjen toneangivende.

Vi var store favoritter mot laget som ligger nest sist på tabellen, men fikk uventede problemer hjemme i Kongstenhallen. Lagene fulgte hverandre tett gjennom kampen, og det var først i sluttminuttene hvor vi viste ro og kvalitet til å vinne kampen.

– Det er mye press på jentene nå, det snakkes om opprykk, men hver kamp må vinnes, jeg er fornøyd med å berge seieren, oppsummerer FBK-trener Christer Karlsson. Gode lag vinner på dårlige dager, sier CK.

Det er fortsatt mange kamper igjen å spille, og det er jevnt i toppen av tabellen. Da er det viktig å ta en kamp av gangen.

Kampfakta

FBK – Flint 28-26 (13-13)

Kongstenhallen

Tilskuertall: 377