Håndballfest i Kongstenhallen, seier 35-15 mot Levanger! – Fredrikstad
Fornøyde jenter etter storseier.

Håndballfest i Kongstenhallen, seier 35-15 mot Levanger!

I dag ble det enveiskjøring i Kongstenhallen, og Levanger ble mange nummer for små. Allerede fra start dro vi ifra i målprotokollen, og til pause sto det hele 17-6.

I pausa hadde CK mant jentene til å stå på videre, og ikke gå i fella og hvile seg inn til seier, og dette rådet fulgte jentene. De fortsatt å male på fremover samtidig som de stengte igjen bakover.

Det er nok vanskelig å holde konsentrasjonen oppe når det nærmer seg 20 mål foran, og det ble noen unødvendige baklengs mål på slutten, men hva gjør det når kampen ender 35-15!

fbk_jubelDa kampen var over kunne jentene virkelig slippe jubelen løs, og Anett er tilbake i scoringshumør med 10 spillemål!

Forsvaret var som vanlig bra også i dag, og bakerst sto Jenny som en levende vegg. Jenny ble helt fortjent kåret til banens beste!

Vår ungjente Nadja Grozdanic debuterte på A -laget mot Vipers, og hadde i dag sin debut på hjemmebane.

Vi ønsker Nadja og resten av laget lykke til videre!img_0004