Super trening Gresvik05 jenter og FBK! – Fredrikstad

Super trening Gresvik05 jenter og FBK!

For lenge siden vant Gresvik jenter 05 en treningsdag sammen med våre A lagsjenter. I dag ble dette endelig virkelighet! For en flott gjeng med unge jenter Gresvik har! Først hadde vi en drøy times treningsøkt i Kongstenhallen. Det var FBKs A lags jenter som hadde lagt opp treningen, og som sto for treningen. Det var mye latter og glede som utspant seg på parketten denne kvelden.Samling Gresvik 05 2

Mange av øvelsene som 05 jentene trente på denne kvelden, er de samme som FBKs  A lags jenter trener på i dag. Det viser bare at det å terpe på det elementære fører til gode prestasjoner.

Gresvik 05 lederne

Tonje Hurrød Larsen, Susanne Karlsen, Lin Bjerkansmo og Stine Meisingset er lederne for disse unge jentene, som i alt teller 22 jenter!

Gresvik 05 (22)

Kvelden ble avsluttet i FBKs klubbrom, med pizza. Jentene fra Gresvik hadde samlet opp noen spørsmål til FBK spillerne. Dette gikk på Når de startet med håndball, tidligere klubber, hvor mye de trente, og spørsmålene ble avsluttet med : Hvorfor er dere så gode? Frida Kjuus oppsummerte dette med følgende: Først og fremst må det vøre gøy! Du orker ikke å legge ned så mye jobb hvis det ikke er gøy! Det neste  viktige punktet er MYE TRENING. Dette henger imidlertid sammen, lykkes du blir det gøy og da orker du å trene mye. Da blir mye trening GØY!

Vi takker Gresvik 05 for en fin kveld, og ønsker alle de unge spillerne lykke til fremover.